Krótki szablon jak w Haskellu zapisać zrzut ekranu renderowanego przez OpenGL.
Plik zapisywany jest do formatu PAM, można go potem przekonwertować do dowolnego innego formatu rastrowego, np. za pomocą narzędzia convert z pakietu ImageMagick. Można też skorzystać z pakietu Netpbm.
Link na hpaste.org
Link na moim serwerku
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Fajnie, że można bawić się grafiką w Haskellu. Dziwi mnie trochę, że zarządzanie pamięcią jest "ręczne" i że samego OGLa jest mało (chyba tylko readPixels).
OdpowiedzUsuń> Dziwi mnie trochę, że zarządzanie pamięcią jest "ręczne"
OdpowiedzUsuńPo prostu nie stworzył nikt wysokopoziomowego API do tego celu, zapewne po to, by można było uzyskać maksymalną możliwą efektywność.
> i że samego OGLa jest mało (chyba tylko readPixels).
To prawda, kod do wizualizacji jest w innym module. Równoważny moduł napisany w C też miałby niewiele wspólnego z OpenGLem :-)