sobota, sierpnia 01, 2009

Zamykamy podwoje

Zdecydowałem o zamknięciu tego bloga, na korzyść dwóch nowych, które zamierzam otworzyć.

Powodów jest kilka:

1. Ten blog miesza rzeczy osobiste (głównie pierwsze wpisy) z wpisami typowo technicznymi. Osoby zainteresowane jednymi niekoniecznie będą zainteresowane drugimi, i odwrotnie.
2. Jest on napisany po polsku, co uniemożliwia (ok, utrudnia) wielu anglojęzycznym czytelnikom dotarcie do mojego bloga. Nie oszukujmy się, niewielu jest w Polsce programistów zainteresowanych Haskellem...
3. Zmiana języka na angielski byłaby z kolei ciosem dla tych osób, które znają mnie osobiście i dla których czytanie o np. ostatniej wyprawie w góry jest bardziej naturalne w języku ojczystym. Tak jest mi z resztą wygodniej.
4. Wreszcie denerwuje mnie sam blogger: jest w nim mnóstwo niedociągnięć które utrudniają codzienne użytkowanie tej platformy. Z tego względu nowe blogi będą znajdowały się na serwisie wordpress.com

Bloga osobistego jeszcze nie założyłem.
Blog techniczny dostępny jest pod adresem http://mostlycode.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz