poniedziałek, kwietnia 07, 2008

Podpalmy żyrafę na nowo!

Czyli reaktywacja bloga :-)

Nosiłem się z tym zamiarem od jakiegoś czasu, z kilku powodów:
- w moim życiu dzieje się sporo rzeczy a pamięć mam krótką;
- fajnie podzielić się tym, co właśnie się odkryło, dowiedziało itp.
- lubię pisać, a ostatnio nie miałem do tego wielu okazji
- były inne powody, ale aktualnie ich nie pamiętam :-)

Plan na najbliższe kilka postów:
1. Opisać co aktualnie robię
2. Najnowsze zmiany w sprzęcie - kupno laptopa
3. Moja konfiguracja tegoż sprzętu
4. Coś o xmonad
5. Coś o workrave
6. Wpis o zespole/projekcie Ayreon

Co potem? Ha! Któż to może wiedzieć?

Na razie nie zmieniam wyglądu bloga, zaktualizowałem tylko linki. Szczególnie polecam xkcd!

Edit: eksperymentalnie włączam reklamy. Gdyby komuś przeszkadzały, to są odpowiednie wtyczki do Firefoxa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz