poniedziałek, marca 13, 2006

Pierwszy post

Tytuł tego posta jest, zaiste, niewymyślny. Jednakże ponieważ nic innego nie przychodzi mi głowy, taki tytuł pozostanie... Niech będzie ten post pewnym wprowadzeniem do całości bloga.

Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem utworzenia czegoś w stylu pamiętnika. Jako że papier uważam za raczej nietrwały środek przenoszenia informacji (a na pewno łatwo jest go zgubić...) więc od początku stawiałem na zapis elektroniczny. Jeżeli ktoś jest ciekaw jak doszedłem do Bloggera niech śmiało pyta. Większość chyba nie bardzo.

Cóż znajdzie się w tym blogu? Muszę ostrzec, że niektóre moje posty mogą okazać się mało zrozumiałe. Zdażać się też będzie, że niektóre z nich będą niezrozumiałe. Liczę się także z tym, że niektóre będą rozumiane nieprawidłowo. Dlatego proszę nie wysuwać pochopnych wniosków i raczej skontaktować się z autorem niż z prokuraturą... czy też zakładem psychiatrycznym ;-)

Mam zamiar opisywać w blogu różne rzeczy, czasami zamieszczać linki do programów, zdjęcia... zobaczycie sami.

Zapraszam :-)

Autor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz